úterý 12. října 2010

rukavice - gloves

Dekuji vsem za podporu,Neil bude v poradku ale poradne me to vydesilo!

Vcera jsem dopletla prvni rukavici,chybi knoflicky na manzete.Na ne a dalsi "dodelavky" se vrhnu az bude hotova i ta druha.


Thank you everyone for all the support.Neil is going to be ok but the whole thing was a big scare.

Yesterday I finished the first glove,buttons on the cuff are still missing.I'll do the finishing touches when the second one is done too.
Posted by Picasa

7 komentářů:

zcdl řekl(a)...

no paaani ty si aka sikovna...este par dni dozadu si len zacala, a jednu uz mas hotovu...vyzera super! :)

Gabi řekl(a)...

Ako pise Zuzka, to je teda rychlost!:)Gabi

Ivana řekl(a)...

Jej, krása, - vlna, práca,rýchlosť,klobúk dolu!

Zápisky jedné knihovnice řekl(a)...

Neilovi brzké uzdravení a tobě velkou pochvalu, jsi moc šikovná

Helena Davidová řekl(a)...

Moni, vypadá úžasně! Jak píšou holky, jsi rychlík! Asi bych takové taky potřebovala...
Moc zdravím, popis pošlu!
Helena

Monika řekl(a)...

Ahoj holciny,druha rukavice uz je take dodelana-brzy budou fotecky:) Preji vam vsem krasny den....

Jaromila řekl(a)...

MONI- dík za návštěvu a tvé zkušenosti. Chvíli jsem tu nebyla a tolik nového !
Zaujaly mně tvoje pletené rukavičky.Máš je krásný, parádní !
nedávno jsem zahlídla u našich šikmookých přátel návleky na lýtka a koupila jsem si je na ruce, neboť s chladnějšími dny jsem namrzlá. Poslouží, protože na pletení nemám čas ani náladu !
Přeji pěkný den
jaromila

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Výmena chnapek - potholder Swap 2011


free counters

Follow this blog with bloglovin

Follow Moničino kreativní tvoření