úterý 30. března 2010

kolaze

Hackovane velikonocni ozdoby.Ja delala jen par vajicek,zbytek je babicina prace.

Crocheted Easter ornaments.I made some of the eggs,   but the rest is my grandmas work.



Makeef Olivan Lukas Lyver

Vnoucek roste jako z vody :))

 Little grandson is growing fast.



 
Posted by Picasa

7 komentářů:

Hortenzie řekl(a)...

Ahojky Moniko,

krásné vajíčka i ty slepičky.

Krásný den. Eva

PS: nová změna home page Tvého blogu je super.

Iva řekl(a)...

Ahoj Moni, vajíčka jsou krásná a miminko ještě hezčí.
Hezký den. Iva

Anonymní řekl(a)...

Moni, to je roztomilá droboť.Už vím, kde berou předlohu pro vytváření panenek - miminek. Makeef je k , slušně řečeno, snězení :o)) Krásné velikonoční svátky

Anonymní řekl(a)...

Já se zapomněla podepsat :o))...mokopa

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Moniko!Uz jsem tu zase.teda ty vajicka jsou nadherny.Obdivuji tvou sikovnost.Ja hackovat vubec neumim,ale za to zboznuju malovani.To miminko se vam povedlo.Jaky je to byt babickou?Konecne mam i ja svuj blogisek.Miluju blogovaniii!Vesele velikonoce tobe atve rodine preje Romca

Monika řekl(a)...

Hezky den a dekuji vsem za mila slovicka :))
Do vnoucka jsem zamilovana,je to nadherny pocit.

Romano,to je moc fajn,ze uz mas take svuj blog.Chtela jsem zajit na navstevu ale nemas ho otevreny pro verejnost.Da se to jednoduse zmenit v nastaveni blogu tak pak pisni at se muzu podivat!!

Pavlína řekl(a)...

Ahoj Moni, vajíčka jsou moc pěkná a klouček je opravdu k zulíbání:)
Mám pro tebe u mě na blogu malý dáreček!
Krásné dny přeje Pavlína

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Výmena chnapek - potholder Swap 2011


free counters

Follow this blog with bloglovin

Follow Moničino kreativní tvoření