pátek 20. března 2015

Hey, it's Spring!

Je jaro!


©Monika Opatril


7 komentářů:

Vlaďka Cepáková řekl(a)...

Pěkné! Chodíš do kurzu, nebo ses do akvarelu prostě pustila sama? Když to tak u tebe vidím, mám chuť jít vyhrabat štětec a barvičky :-)

Monika řekl(a)...

Vladko, zatim jeste ne, cekam na kvalitni akvarelky, ktere jsem si zrovna vcera objednala. Zacit vic kreslit a malovat vodovkami je muj novorocni zavazek. Asi pred 7 lety jsem se seznamila s akrylovymi barvami, chodila asi dva roky jednou tydne do krouzku a malovala vetsinou jen tam. Ted si na to delam cas doma a uz jsem vybrala i kurzy na internetu, do kterych se chci prihlasit. Vladenko, urcite ty stetce a barvicky vytahni, jsi sikulka a ja verim, ze ti to prinese uspokojeni!

Helena Davidová řekl(a)...

Moni, krásné jaro si nám poslala!
Přeji ti, aby se u vás vydařilo!
Pa, Helena

Martina řekl(a)...

Happy start of spring dear Moni! Daffodils soon i hope!

Daja Duha řekl(a)...

Moni,mě se Tvůj jarní obrázek MOC líbí!!!Nejen to, ale pro mne má duši...Je jako živý a na dálku i voní:) Dája

Vlaďka Cepáková řekl(a)...

Jsem zvědavá, jak budeš pokračovat a moc ti fandím. Já jsem spíš na kreslení tužkou, barvy nějak neumím zkrotit, neposlouchají mě. Ani pro ně nemám zvláštní cit, to ty ho máš určitě.

Skřítci z Grebovky řekl(a)...

Úplně stejný plán mám letos i já, konečně proniknout do akvarelu. A souhlasím, kvalitní barvy a taky kvalitní papír jsou potřeba! Potom člověk totiž ví, že chyby nezpůsobuje materiál...
Držím palce!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...