pátek 5. dubna 2013

Rabbit softie

Presto, ze jsou velikonoce za nami,  me zajici jeste neomrzeli  :)
 
Even though Easter is over, I am still in the "rabbit" mode  :)


Vyrobaba strihu a vymysleni obliceje byla zabava, vysivani uz tolik ne! Nekolikrat jsem se pichla a nakonec musela latku prat, protoze na ni byly skvrnky od krve  :(

 Making the pattern and face futures was fun. Embroidering not so much as I pricked myself more then 
once and at the end I had to wash out few little blood stains :(



Jeste spichnou kalhoty......

Now some pants.....


.....a je hotovo!

.....and he is done!
Jmenuje se Kit, tak se anglicky rika zajecim mladatum.

Do you know that the male rabbit is called a buck and the female is called a doe. Baby rabbits are called kittens. So I decided to call him Kit.
 Co delate tento vikend vy? Ja  budu vyrabet dalsi vycpane postavicky.....

What are you doing this weekend?  I'll be making  more of these critters........

13 komentářů:

Rozmar Kopecká řekl(a)...

Kit má prima výraz!Taky se často při práci píchnu a honem běžím s šitím pod studenou vodu, aby nebylo od krve:-) A utěšuju se větou z Toulavého autobusu. Otec tam říká něco ve smyslu: když teče krev,dílo se vydaří. Takže tak:-)

Vlaďka Cepáková řekl(a)...

Je úžasný! Líbí se mi jeho rošťácký výraz a uši, za kterými může ty rošťárny schovat. A ze všeho nejvíc oceňuji originalitu. K Rozmarce dodám, co mi vždycky říkávala babička: když se při práci píchneš do prstu, bude se to líbit ostatním :-)A to tenhle zajda určitě bude.

LenkaH. řekl(a)...

Ahoj, Moni, zajda je úžasný, moc se Ti povedl! Krásný víkend, L.

MyWay řekl(a)...

Jej, ten je krásny, tie ušiiii. Gabriela

Martina řekl(a)...

So cute, this little fellow! And i love his name too :) Happy sunday Moni!

Helena Davidová řekl(a)...

Moni, je parádní! A to praní, to znám...babička říkala, když jsem se píchla, že se to bude líbit :o)
Jinak já jsem stříhala prostěradlo na nudličky a mám mozol :o)
Pa, Helena

Unknown řekl(a)...

Moni je to fešák,povedený!!!Daja

Unknown řekl(a)...

oooo he's sooo cute!!

Iri řekl(a)...

Moc krásnej, ale to krvavé pozadí mě až vyděsilo:)

Ajka řekl(a)...

Jéje, ten je suprácký:-))
Ajka

Unknown řekl(a)...

Jéééé,ten je úžasný! Bea miluje králíčky,zajíčky od mala. Mám na jednoho už střih,ale ještě jsem se do toho nedala! Moc zdravím! M.

Marťa řekl(a)...

Ahoj Moni :-)
Po dlouhé době jsem zaběhla.Po práci jezdím do školy,tak nic nestíhám,ani šít :-).
Zajíček je super,jsi šikovná.Koukala jsem níže,vnouček je už chlapák,neuvěřitelné jak to letí :-).Příroda je u vás nádherná.
Moni,když jsem viděla ty přadýnka,napadlo mne,čím překvapíš příště ;-).Tvá kreativita opravdu nemá hranic :-),jsi ŠIKULKA.
Moni,měj se krásně,ať ti rostlinky krásně rostou,pa Marťa

Jolana řekl(a)...

Je nádherný! Myslím, že to trápení s jehlou stálo za to. Králíček je úžasný! :) J.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Výmena chnapek - potholder Swap 2011


free counters

Follow this blog with bloglovin

Follow Moničino kreativní tvoření