neděle 9. října 2011

do you PINTEREST yet ?

Pouzivate uz Pinterest ?   Ja ano! Nejdrive jsem nejakou dobu chodila na navstevy nez jsem se " poddala " a zaregistrovala. Pro mne je to  dalsi webova " drogova zavislost ",  dejte si prosim pozor :)) A abych tady neopakovala co uz ucinili druzi, vice si muzete precist prave tady.  Preji vam mnoho hezkych chvilek pri " brouzdani " a jestlize me chcete po vasem prihlaseni nasledovat, staci kliknout na knoflik
" follow me on Pinterest " v prave kolonce meho blogu.


Do you Pinterest yet ? I do.  I was just browsing through other people boards for awhile and then I gave in and registered. I have to warn you, it's like a drug, be aware :))  You can follow me on Pinterest after you create your account with a simple click on my " follow me on Pinterest " button  at the top right of my blog. Have a wonderful time exploring and a great Thanksgiving everyone!



Follow Me on Pinterest

12 komentářů:

Ivana řekl(a)...

Monika,Monika čo si mi to len urobila :))))), deň má len 24 hodín, ja mám 2 ruky...díky za novinku.

Monika řekl(a)...

Ivo, nemas zac, uzivej po malych davkach :))

Alicia řekl(a)...

Now I follow some of your boards. I agree with you, Pinterest can be addictive! You can also see my boards through the link in my blog.
See you there!

Daja řekl(a)...

Ahoj Moni,Já také neodolám jsem závislák ::::díky Daja

Tina řekl(a)...

... maličkost u mne na blogu ... Světnička u Tiny

Michlena řekl(a)...

aha, to asi potřebuju!

Unknown řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
emily řekl(a)...

Ahoj Monika, ďakujem za skvelý tip, mám radosť. Určite sa nudiť nebudem. Tiež ďakujem za návod na krásne tekvice, už som podobné videla na iných blogoch, ale nie také pekné. Zároveň Ťa pozývam na môj blog, máš tam ocenenie, prosím, prevezmi si ho.
Emily

BOHDA řekl(a)...

MOC KRÁSNÉ A POVEDENÉ VELICE.
HEZKÝ DEN PŘEJI.
BOHDA

Patchworkjana řekl(a)...

Ahoj do Kanady!
Rada Te navstevuji. Mas moc pekne a zajimave prispevky.

Znas uz JULEKULER?
Koukni na muj blog:
http://patchworkblog.de/

Monika řekl(a)...

Pinterest znám zhruba rok, je to opravdu závislost. Ale ničemu neškodí, právě naopak. Jen kdyby toho času bylo více:-))

zcdl řekl(a)...

Monikaaaa tak toto mi naozaj treba! :))) uz teraz nestiham ... a ako som tak klikla v rychlosti, tak mam pocit ze nebudem stihat uz vobec nic, este ze ide vikend a ja budem mat aspon trocha casu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Výmena chnapek - potholder Swap 2011


free counters

Follow this blog with bloglovin

Follow Moničino kreativní tvoření