pondělí 7. března 2011

Šití - Sewing

Nevim, jestli nekdy zavitate az na uplny konec teto stranky ale jestli ano, najdete tam ruzne popisy a navody. Tady jsou dva blogy ktere jsem nedavno pridala.

I don't know if you have scrolled all the way down on this page but if you do you will find many different tutorials there.Recently I added these two blogs.




Prvni z navody na siti latkovych kosiku.

The first one with fabric storage basket tutorials.





Druhy z popisy na site tasky, kabelky, batuzky........

The second one with bag making tutorials.


Enjoy!!!
Posted by Picasa

12 komentářů:

REDNEVAL řekl(a)...

Ahoj Moni,
děkuji za stránky plné inspirací :o)))
Já už se delší dobu chystám na velkou nákupní tašku a ty popisy jsou hezky přehledné!!
Měj se moc hezky :o))
Jarka

Evik řekl(a)...

Moni, díky za inspirace :) Líbí se mi ty boxy. A u jednoho jsem koukala jak je to jednoduché a říkala jsem si, proč mne už dávno nenapadlo. Vzít krabici a obalit jí nějakou hezkou látkou ... jak jednoduchý a skvělý nápad :)))

Taky chválím nový vzhled tvého blogu. Je takový hezky veselý :)

Krásný týden
Eva

zcdl řekl(a)...

Monika, super linky dakujem...tie boxy sa mi velmi pacia....

Anonymní řekl(a)...

Ty tasky vypadaji moc hezky budu se muset pokusit a jednu si udelat.Dekuji za link Liz

Unknown řekl(a)...

Moni, šitíčko je to moc pěkné, ale co je mě to platné, když mě to moc nejde a navíc strašně dlouho mi trvá než se k něčemu dokopu. A na konci stránek jsem byla a odkazech vím, některé jsem prošla a čerpala inspiraci, díky. Hezké dny
Marcela

Danae řekl(a)...

Moni zdravím a připojuji se k díkům za inspiraci.Tašky se mi moc líbily a jsou poměrně jednoduché. Určitě nějakou spíchnu. A souhlasím s Evíkem, také mě zaujala nová tapeta tvého blogu.Přeji hezké kreativní dny, Dana.

Daja řekl(a)...

Ahoj Moničko,supr popisky a moc hezké tvoření jde Ti to bezva od ruky!Mám koupené pěkné látky tak se do toho také pustím !Těším se zase příště !Hezky večer Daja.

sylvia řekl(a)...

hi to you.
so beautiful bags, love them all,
have a good night to you.
from
sylvia

Martina řekl(a)...

Ahoi Moni! Wow, these look so inspiring, i wish i was better in sewing! I really fancy these bags - did you make yourself one yet? Have a relaxed and creative weekend!

Bára řekl(a)...

Moni, moc děkuji za komentík u mě na stránkách :-) , také moc děkuji za plno inspirace a přeji krásný víkend Bára
PS do zajdy se určitě pusť, je to sice práce, ale výsledek opravdu stojí z to .-)) pa

P. řekl(a)...

Ty jsi hodná, moc děkuju :-)..jen bych potřebovala prodloužit den...nějak to všechno nestíhám.
Krásné dny, Pavla.

Jana řekl(a)...

Ahoj, moc hezké krabice. Před časem mě taky napadlo polepit papírovou krabici látkou, ale pak mi bylo líto látky. Díky že jsi ukázala, jak je to hezké, když se to povede a že látku vůbec nemusím litovat.
Měj se krásně
Jana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Výmena chnapek - potholder Swap 2011


free counters

Follow this blog with bloglovin

Follow Moničino kreativní tvoření