pátek 9. července 2010

Reka River

Doufam ze si vsichni uzivate krasne leto.U nas se konecne teplomer splha kazdy den na 30 stupnu ve stinu. Vcera jsem stravila cely den na jedne z rek, ktere tady protekaji z dcerou Terezou, Makeefem, nejmladsim synem Dominikem a hrstkou pratel. Voda byla nadherne tepla,koupali jsme se cely den,pojidali a relaxovali. Nadhera!!! Uz se tesim az si to zopakujem. Co budete delat vy tenhle vikend ?



I hope that everyone is having a wonderful summer. We are enjoying hot,hot days with the thermometer climbing up to 30 degrease in the shade. Yesterday I spend the day at one of the rivers we have around here with my daughter Tereza,little Makeef, my youngest son Dominik and a bunch of friends. The water was so warm, we swam all day, snacked and relaxed.What a treat!!!! I am looking forward to do it again.What are you up to this weekend ?


Posted by Picasa

13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ach jo 30 ve stinu,koupani to bych hned brala u nas tak akorat vytahnout lyze a jet do hor.Liz

Jaromila řekl(a)...

Moni-
my trávíme víkend ve stínu, ve staré kamenné chalupě( sluníčka si užijeme přes týden !)
Ukazovala jsem tvoje kouzelný obrázky mojemu chlapovi a mám se tě zeptat, jestli ta voda nebyla studená- když teče ze Skalistých hor.
Měj se krásně.
jar.

Monika řekl(a)...

Ahoj Liz,a kde je to "u nas" ?

Ahoj Jaromilko,voda sice steka z Pohori Ostrova Vancouver a hodne zalezi na tom kolik bylo snehu a na pocasi.Ale mnohe reky a tahle take protekaji jezirky a jezery kde se ohreji nez pokracuji v ceste k nam:))
Preji hezky vikend na chalupe,pa.

Hortenzie řekl(a)...

Ahojky Mončo,

teda, koupání v řece miluji. To je pohodička. Jenže jak psala Jaromilka, také jsem si myslela, že byla voda studená. I když není na takovéto osvěžení v tak tropických vedrech. Včera jsem se trošku spálila záda, tak nyní dáme den ve stínu.

Pohodovou neděli. Eva

Anonymní řekl(a)...

U nas to je v Australii a ted je tady zima ,ale pristi mesic jedem do Cech tak se ohrejem Liz

Martina řekl(a)...

Ahoj Moni:-)
Teda takový den si dovedu představit:-)),to prostředí je krásné.Já byla včera v práci,takže jsem byla ráda když jsem zbytek dne strávila doma a dnes jsem byla jen na zahradě a ráda jsem opět zahučela domu.Teď ukazuje teploměr 35°c ve stínu,nic pro mne.Já se těším na podzim a takové to příjemné babí léto,kdy sluníčko jenom hladí ale moc nehřeje.
Moni,přeji hezké dny.Papa Marťa

Iva řekl(a)...

Ahoj Moni, tak to je paráda, u nás se stále teploty drží nad 30°C, takže si užíváme na zahradě bazén, pohodu a klid.
Měj se hezky
Iva

Jaromila řekl(a)...

Moni-
děkuju za vyčerpávající odpověď.
Jar.

Martina Home řekl(a)...

Krásné fotografie! To musí být opravdová pohoda a zase úplně jiné koupání. Posíláme pozdravy do Kanady a užívejte léta :o) Martina

romana řekl(a)...

Ahoj MOni!Krasne jste si to uzivali,ja budu o vykendu doma,protoze tady jsou sileny hice a to se neda nikam chodit...krasnou sobotu a nedeli Romca

Soňa řekl(a)...

Milá Moni,fotografie jsou překrásné,moc se mi líbí.I když máme bazén na zahradě a můžeme se koupat každý den i po práci,tak takový strávený víkend v takové přírodě,bych brala všemi deseti.To se nedá srovnat.Nádherná příroda,okouzlující...Určitě jste si to krásně užili a myslím,že určitě takový víkend nebude poslední.Tropy hlásí až do konce července minimálně...Měj se moc krásně,zdravím tam k vám do dálky daleké Soňa

SANDRA LIVING ♥ řekl(a)...

Řeka je krásně čistá :-) a z fotek dýchá pohoda :-)
Přeji spoustu takových dní :-) a příjemně odpočatou mysl :-)

HandMadeRukodelky řekl(a)...

to tam u vas vypada super... u nas manzel porad pracuje, tak travim vetsinu casu doma, a dcera se svymi prateli... takze porad vymyslim, co by mohly vytvorit moje ruce

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Výmena chnapek - potholder Swap 2011


free counters

Follow this blog with bloglovin

Follow Moničino kreativní tvoření