pátek 14. srpna 2009

Zavarovani

Cely tyden je polojasno,obcas nam sprchne a tak je to vyborne pocasi na zavarovani a zpracovavani ovoce a zeleniny."Ocesala"jsem zahradku a pustila se do prace.Merunky jsou mistni,kupovane :)) my mame na zahrade 4 jablone,hrusku a letos na jare vysazenou svestku,tresen a fikovnik.Take jsme zasadili tri keriky boruvek a sklidili asi 2litry.Na jare chceme zasazet dalsi,kdyz se jim u nas tak dari :D Tresen je naroubovana 5 odrudami,mela jesnu tresnicku.Sveatka nevykvetla ale fikovnik ma asi 5 fiku.Take uroda rybizu,angrestu a malin stala letos poprve za to.
Zitra nam prijizdi navsteva a tak jsem vcera cely den gruntovala.Nevim jak vy ale ja si vzdycky rikam "diky za navstevy" Donuti me to vystartovat a v rekordnim case uklidit i koutky,ktere pri normalni "udrzbe" bezne prehlizim:))) Preji vsem krasny weekend,nam se ma pry zlepsit pocasi.Zacatkem pristiho tydne 26 a na stredu hlasi 31 stupnu.Uz se nemuzu dockat.
Posted by Picasa

3 komentáře:

Martina řekl(a)...

Ahoj Moni
Já letos zavařila jen okurky,asi budu ještě nakládat kozí rohy a tím moje zavařování končí.Léto přišlo i k nám.Jak jsi se těšila na ty horka tak já se těším až ustoupí.Už se unás začínají barvit stromy,podzim ať chceme či ne je za dveřmi.
Moni,krásný víkend,pa Marťa:-)

Martina řekl(a)...

Ahoj Moni
Přeji krásný víkend:-)).
Pa Marťa

Sandra řekl(a)...

Děvčata já mít zahradu se zeleninkou, tak nakládám až se ze mě kouří. Miluju domácí zavařeniny, jak na klasické kompoty, tak řes marmélády až ke kozím rohům, okurkám a čalamádám

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...